wybierz coś dla siebie

dietetyka

Nie potrafię schudnąć
Uprawiam sport
Cierpię z powodu choroby
Stawiam na zdrowe odżywianie
Chcę zwiększyć masę ciała

trening personalny

Zaczynam przygodę z treningiem
Jestem sportowcem
Stawiam na zmianę sylwetki
Wracam do sprawności po kontucji
Chcę ćwiczyć dla zdrowia

dietetyka keyboard_arrow_right chcę zrzucić na wadze

Większość z nas prawdopodobnie próbowała kiedykolwiek zrzucić kilka nadprogramowych kilogramów, z lepszym lub gorszym rezultatem. Zazwyczaj nie jest to łatwe, ponieważ redukcja masy ciała kojarzy nam się z ciągłym poczuciem głodu i wieloma wyrzeczeniami. Jednak wcale nie musi tak być!

Podstawą diety redukcyjnej jest plan żywieniowy dostosowany do Twoich preferencji żywieniowych, posiadanego wolnego czasu oraz trybu życia. Głównym jej celem jest nauka odpowiednich nawyków żywieniowych, dzięki którym unikniesz efektu jo-jo i nawet po zakończeniu współpracy będziesz w stanie z łatwością zachować wypracowane rezultaty.

Podczas realizacji zamierzonych celów otrzymasz niezbędne wsparcie i pewność, że proces zrzucania kilogramów nie przyczyni się do uszczerbku na zdrowiu.

Rozpisany jadłospis nie tylko pozwoli Ci zrzucić zbędną tkankę tłuszczową, lecz również dostarczy najważniejszych witamin oraz składników mineralnych odpowiedzialnych za poprawę Twojej witalności.

dietetyka keyboard_arrow_right UPRAWIAM SPORT

Każda aktywność fizyczna jest wyzwaniem dla naszego organizmu. Jesteśmy gotowi podjęcia ogromnych wysiłków, być aktywnym każdego dnia, trenować ciężko by osiągać pożądane wyniki w sporcie, jednak abyśmy mogli sięgnąć wyżyn swoich możliwości, potrzebujemy energii z odpowiednich źródeł pożywienia i w rozsądnych ilościach.

Jeśli uprawiasz sport rekreacyjnie, pamiętaj że dieta dopasowana do Twojej aktywności nie tylko pomoże Ci w osiągnięciu Twojego celu, ale również poprawi Twoje samopoczucie i pomoże Ci zapobiec kontuzjom wynikającym z osłabienia, czy braku koncentracji.

Jeśli jesteś wyczynowym sportowcem zapewne wiesz, że od wygranej czasem dzielą sekundy, dlatego właściwy sposób odżywiania powinien być jedną z cegiełek budujących Twój sukces. Odpowiednio dopasowany jadłospis pomoże Ci osiągnąć lepsze wyniki sportowe, przyspieszy Twoją regenerację, a właściwa suplementacja zmaksymalizuje efekty Twojej ciężkiej pracy.

dietetyka keyboard_arrow_right cierpię z powodu choroby

Wiele chorób, zwłaszcza tych zwanych cywilizacyjnymi ma powiązanie ze sposobem odżywiania. Nasz organizm wykorzystuje dostarczaną mu energię z pożywienia do wykonywania czynności fizycznych oraz spełniania wszelkich funkcji życiowych, których nie dostrzegamy, ponieważ przebiegają wewnątrz ustroju.

Rozkładana żywność trafia do krwi, a wraz z nią do wszystkich naczyń i narządów wewnętrznych. Cukrzyca, miażdżyca naczyń krwionośnych, nadciśnienie tętnicze, dna moczanowa, alergie pokarmowe, choroby autoimmunologiczne – ich powstanie oraz leczenie posiada ścisły związek z kompozycją naszego jadłospisu.

Już coraz młodsze osoby borykają się z problemami zdrowotnymi, szukając innowacyjnych metod leczenia, jednocześnie nie zwracając uwagi na jakość i rodzaj spożywanych pokarmów. Przemyślany jadłospis wdrożony w odpowiednim momencie wspomaga oraz skraca okres leczenia choroby, a w przypadku niepokojących zaburzeń stanu zdrowia, czy samopoczucia zapobiega rozwojowi powstających dolegliwości.

dietetyka keyboard_arrow_right chcę zdrowo się odżywiać

Każdy z nas wie, jak duże znaczenie ma odpowiednie żywienie dla naszego zdrowia, jednak z każdej strony jesteśmy bombardowani natłokiem informacji o tym co jeść a czego nie jeść, przez co łatwo pogubić się w tym, co tak właściwie jest dla nas dobre.

Niedobory żywieniowe lub produkty nam niesprzyjające mogą przyczyniać się do przewlekłego zmęczenia, problemów z koncentracją oraz cerą.

Indywidualna współpraca dietetyczna pomoże Ci dokonywać właściwych wyborów żywieniowych oraz uświadomi, że zdrowe odżywianie nie musi równać się z ciągłymi wyrzeczeniami.

Indywidualna współpraca dietetyczna pomoże Ci dokonywać właściwych wyborów żywieniowych oraz uświadomi, że zdrowe odżywianie nie musi równać się z ciągłymi wyrzeczeniami.

dietetyka keyboard_arrow_right nie potrafie przybrać na wadze

Często postrzegamy proces zwiększenia masy ciała jako nieskomplikowany, oparty o banalną podwyżkę dostarczanej energii z produktów spożywczych. Zapominamy jednak często o tym, że każdy organizm posiada odmienną fizjologię oraz wrażliwość na wprowadzane zmiany w systemie żywienia.

Osoby drobnej budowy, zwykle cierpiące na niedowagę, wraz z tymi którym zależy na budowie masy mięśniowej powinny realizować swoje zamierzenia opierając się o indywidualnie dopasowany schemat żywieniowy, oparty o właściwy wybór produktów oraz zbilansowaną kaloryczność. Taki sposób postępowania nie generuje problemów zdrowotnych układu pokarmowego oraz zapobiega nadmiernemu gromadzeniu się tkanki tłuszczowej.

trening keyboard_arrow_right zaczynam przygodę z treningiem

Instrukcja obsługi ludzkiego ciała jest niezbędna każdemu z nas, a zwłaszcza osobom które stawiają swoje pierwsze kroki w treningu sportowym.
Zajęcia dla nowicjusza są skierowane do tych, którzy chcą uniknąć zbędnych kontuzji i uwzględnić indywidualne preferencje w doborze ćwiczeń.

Jeśli jesteś osobą, która rozpoczyna swoją przygodę z ćwiczeniami fizycznymi, Twoim najważniejszym zadaniem jest wystartować z solidnych fundamentów opierających się o właściwe wzorce poruszania ciałem oraz świadome zaangażowanie grup mięśniowych.

Podczas treningu dla początkujących nauczysz się właściwie wykorzystywać sprzęt znajdujący się w siłowni oraz poznasz podstawowe ćwiczenia, do których wykonania niezbędna będzie tylko i wyłącznie masa Twojego ciała, a także nauczysz się prawidłowo rozgrzewać do wysiłku fizycznego.

Dzięki takiemu rozwiązaniu nabędziesz świadomości swojego ciała, zaoszczędzisz swój czas oraz osiągniesz oczekiwane rezultaty znacznie szybciej.

trening keyboard_arrow_right jestem sportowcem

Czy talent wraz z wrodzonymi predyspozycjami do uprawianej dyscypliny sportowej wystarczą aby osiągnąć maksimum swoich możliwości wysiłkowych?
Otóż obserwując naszych idoli, którzy coraz częściej wykazują się niemalże perfekcyjnym przygotowaniem fizycznym w momencie zawodów ukazując nam wyżyny swoich umiejętności, możemy wywnioskować iż na ich sportową doskonałość oprócz talentu wpływa także mnóstwo innych czynników warunkujących posiadaną szybkość, siłę, koordynację, czy zwinność.

Trening dla sportowców wymaga analizy najbardziej pożądanych cech fizycznych w danej dyscyplinie, a także najczęściej występujących kontuzji wśród zawodników.

Na podstawie wywiadu i przeprowadzonych testów dopasowana do sportowca forma ćwiczeń przyczynia się do wzmocnienia słabych cech fizycznych oraz doskonalenia mocnych. Treningi przygotowania motorycznego stanowią także prewencję urazów, rozwijają świadomość ułożenia ciała w przestrzeni i przede wszystkim dają ogromną wiarę w swoje możliwości w trakcie rywalizacji.

trening keyboard_arrow_right stawiam na zmianę sylwetki

Żyjemy w czasach, kiedy wygląd naszych ciał ma ogromne znaczenie wśród ludzkiej opinii, a świadomość o tym jak ważne dla zdrowia są ruch oraz racjonalne odżywianie rośnie.
Zatem nie bez powodu coraz więcej osób postanawia rozpocząć życie w stylu „fit” i zadbać o siebie wykonując ćwiczenia oraz zmieniając nawyki żywieniowe.

W sieci znajdziemy wiele odpowiedzi na to jak osiągnąć swój cel, jednak często stosujemy rozwiązania nieadekwatne do naszych możliwości oraz indywidualnych preferencji, zapominając przy tym, że nasze ciało jest niesamowitym wynalazkiem posiadającym wiele ruchowych możliwości, a ćwiczenia oprócz budowy mięśni warunkujących dobry wygląd, powinny także dawać niezbędną każdemu z nas sprawność.

Zmiana sylwetki jest procesem długotrwałym, dzięki któremu jesteśmy w stanie poznać swoje ciało oraz dobrać formę treningu pasującą do naszych fizycznych możliwości oraz preferencji osobowych.

Dzięki dokładnej analizie powyższego i odnalezieniu sposobu na trening sprawiający frajdę, redukcja tkanki tłuszczowej lub budowa masy mięśniowej nie będą koniecznym do wykonania obowiązkiem , lecz przyjemnością do której chętnie będziemy wracać każdego dnia.

trening keyboard_arrow_right wracam do sprawności po kontuzji

Często bywa tak, że po zakończeniu wczesnego etapu rehabilitacji osoby dotknięte uszkodzeniem narządu ruchu nadal odczuwają dyskomfort kontuzjowanych obszarów ciała, a myśl o powrocie do stanu sprawności sprzed urazu wędruje jeszcze daleko w odległej galaktyce.

Wszelkie złamania, skręcenia, zwichnięcia, czy zerwania powodują znaczne osłabienie siły mięśniowej, zmniejszenie elastyczności tkanek miękkich oraz często zaburzenia propriocepcji, czyli orientacji ciała w przestrzeni.

Trening ułatwiający powrót do sprawności, to sposób na aktywną formę regeneracji połączonej z pracą fizyczną nad powrotem sił i ruchomości uszkodzonego narządu ruchu.

Jest także rozwiązaniem dla osób które odczuwają brak stabilności stawów, dysproporcję siły mięśniowej i w związku z tym, pragną wyeliminować wszelkie czynniki ryzyka powstania kontuzji.

trening keyboard_arrow_right chcę ćwiczyć dla zdrowia

Raczej nikt nie zaprzeczy temu, iż sprawne ciało w okresie później starości można w dzisiejszych czasach określić jako okaz w przyrodzie rzadko spotykany.

Coraz młodsi ludzie cierpią z powodu dolegliwości bólowych kręgosłupa, mrowienia w kończynach, bólu głowy oraz szeroko rozumianego, złego samopoczucia.

W większości przypadków na ratunek przychodzą wymysły doskonałych chemików w postaci tabletek, żeli, czy maści co często jest tylko przedsmakiem licznych wizyt u lekarzy niekoniecznie niosących właściwą pomoc wielu z nas.

Ruch ciała jest fenomenalnym rozwiązaniem na wiele bolączek naszej teraźniejszości. Nasz organizm potrzebuje wielu bodźców napędzających jego liczne układy do pracy. Narządy oddechowe, krążenia krwi, aparatu ruchu, czy hormonalne do prawidłowego funkcjonowania przez długie lata wymagają od nas troski opierającej się o używanie naszego ciała w celach przemieszczania się i zmian pozycji.

Trening pro-zdrowotny uwzględnia w swoim założeniu likwidację dolegliwości bólowych dzięki dobraniu odpowiedniego zestawu ćwiczeń warunkujących naukę prawidłowego poruszania ciałem, zwiększenie elastyczności tkanek miękkich, wzrost kondycji oraz siły, a także chęci do życia.